Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów com2015/dzien_norweski oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Dnia 29 maja w naszej szkole odbył się Dzień Norweski dla uczniów klas IV, V i VI. Uczniowie przyszli ubrani w kolorach narodowych Norwegii, każda klasa przygotowała plakat promujący ten kraj.

Na akademii gościliśmy nauczyciela z naszej szkoły partnerskiej New Seaham Academyy w Wielkiej Brytanii. Pani Carly Hills przyjechała do nas w ramach realizowanego projektu "SMALL Europe" na tzw. Job-shadowing.

Razem z gościem Pani Agnieszka Karalus rozdała nagrody dla uczniów biorących udział w konkursach Comeniusa oraz drużynowego konkursu w języku angielskim „Spanish Legend Quiz”, który odbył się podczas Hiszpańskiego Dnia Comeniusa

Na sali gimnastycznej wszyscy zebrani mogli zobaczyć prezentację multimedialną z wyjazdu do Norwegii, dzięki której mogli się dowiedzieć wiele o tym kraju, ale przede wszystkim o szkolnictwie, sposobie uczenia się, spędzaniu przerw, wielokulturowości, sposobie świętowania. Uczniowie wzięli również udział w warsztatach tanecznych, podczas których, uczyli się współczesnego tańca norweskiego.

Reprezentacje klas wzięły udział  w quizie w oparciu o legendę: „Goats Gruff”. Ich zadaniem było rozwiązanie testu sprawdzającego znajomość treści legendy i zawartego w niej słownictwa. W tygodniu poprzedzającym Dzień Norweski uczniowie wszystkich klas zapoznawali się z legendą na lekcjach języka angielskiego.

Po spotkaniu na sali gimnastycznej uczniowie wykonywali trolle z przyniesionych przez siebie kamieni oraz sklejali łodzie wikingów. Wykonywane prace plastyczne były związane z historią i legendami Norwegii.

Wielką niespodzianką było pieczenie przez wszystkich gofrów!

Był to dzień pełen niespodzianek, podczas którego uczniowie dowiedzieli się wiele o tym, jakże mało nam znanym kraju - Norwegii!

Relacja fotograficzna z Norweskiego Dnia Comeniusa

{galeria}com2015/dzien_norweski{/galeria}