Regulamin „SZKOLNEGO KIERMASZU BO ŻONARODZENIOWEGO”
organizowanego przez Szkołę Podstawową nr 8 im. Karola Wojtyły w Sosnowcu
Cele kiermaszu:
- podtrzymywanie oraz upowszechnianie tradycji i zwyczajów Bożego Narodzenia,
- rozwijanie dziecięcej inwencji i pomysłowości twórczej,
- doskonalenie umiejętności manualnych dzieci,
- integrowanie dzieci i ich rodziców podczas wspólnego wykonywania dekoracji, ozdób świątecznych, kartek, wypieków itp.,
- uwrażliwienie dzieci na potrzeby innych,
- zakup sprzętu sportowego wzbogacającego wyposażenie sali nr 20 - akcesoria sportowe m.in. : piłki gumowe, tenisowe, skakanki, szarfy, woreczki, pachołki, pałeczki sztafetowe, równoważnia gimnastyczna, zręcznościowe łyżki, płotek składany, ringo sensoryczne, worki do skakania, lina, hula-hop, serso, namiot, tunele itp.
Termin i miejsce organizacji kiermaszu: 5 i 6 grudnia 2016 r. w godzinach 16:30 – 18:30.
Miejsce organizacji kiermaszu: hol parteru Szkoły Podstawowej nr 8 im. Karola Wojtyły w Sosnowcu.
Regulamin:
- Każda klasa, która zgłosi chęć udziału w Kiermaszu, otrzyma swoje stoisko, na którym prowadzić będzie okazjonalną sprzedaż. Wszystkie stoiska są tej samej wielkości.
- Stoiska obsługiwane są przez uczniów, ich rodziców lub wychowawców wspomagających.
- Na stoiskach klasowych mogą być sprzedawane głównie artykuły wykonane własnoręcznie przez uczniów, ich rodziców i bliskich, nauczycieli oraz inne osoby biorące udział w przygotowaniu kiermaszu. Może to być wszelkiego rodzaju rękodzieło, np. dekoracje i ozdoby świąteczne, kartki, a także wyroby cukiernicze (ciastka, ciasta i inne), proste wyroby spożywcze (np. chleb z domowym smalcem, koktajle, paszteciki).
- Bezwzględnie zakazuje się sprzedaży artykułów z logotypem Unii Europejskiej.
- Ceny artykułów ustalają wystawcy.
- Środki zebrane podczas kiermaszu należy wpłacić wychowawcy klasy w dniu imprezy, bezpośrednio po jej zakończeniu.
- Kwota zebrana podczas Kiermaszu w całości przeznaczona jest na w/w cel.
- Powołana komisja w składzie: wicedyrektor mgr Małgorzata Wanat, nauczyciele – mgr Grażyna Jeżewska i mgr Paulina Sieradzka, uczniowie – Oliwia Karolewska i Filip Kasprowicz sporządzi protokół i przedstawi rozliczenie finansowe do dnia 9 grudnia 2016 r.
- Rozliczenie finansowe pozyskanych środków zostanie umieszczone na stronie internetowej SP8.
- Na kiermaszu osobne stoiska mogą wystawiać również: biblioteka i świetlica szkolna, organizacja harcerska, SU.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.11.2016 r.
Warunki uczestnictwa w kiermaszu:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa danej klasy w kiermaszu poprzez podanie danych osoby odpowiedzialnej za organizację stoiska wystawowego Organizatorom.
- Wychowawca będzie odpowiedzialny:
- za zapewnienie obecności osoby dorosłej w czasie całego czasu trwania wystawy (rodzic lub nauczyciel bez wychowawstwa),
- zbiórkę datków,
- bezpośrednio po zakończeniu wystawy, rozliczenie zebranych datków z wychowawcą. Wychowawca przekazuje bezpośrednio zebrane datki przedstawicielowi komisji za pisemnym potwierdzeniem .
- Poszczególni uczestnicy wystawy odpowiadają za organizację stoiska wystawowego, porządek na nim w czasie trwania wystawy oraz za posprzątaniu stoiska - po jej zakończeniu.
- Wyznaczone z każdej klasy osoby proszone są o zgłoszenie się na 15 minut przed rozpoczęciem kiermaszu do Organizatora - w celu ustalenia spraw organizacyjno - technicznych.